Eğitimler


06

Eğitim İçeriği Hakkında Açıklama:

ü  Hizmet kalitesinin Müşteri tatmini ve yeniden Satın Alma üzerindeki Rolü

ü  Hizmet Kalitesinde Ürünün ve Fiyatın Önemi

ü  Hizmet kalitesinde Tutundurmanın ve Dağarımın Önemi

ü  Hizmet kalitesinde İnsanların ve Fiziki, Koşulların önemi

ü  Hizmet kalitesinde Süreçlerin önemi

ü  Hizmet kalitesinde İnsanların ve Fiziki koşulların önemi

ü  Hizmet kalitesi ölçüm Yöntemleri

ü  Başarılı Örnek Olay İncelemeleri

ü  Finansal ve Ekonomi ile ilgili temel Kavramlar

ü  Finansal Sistem ve Finansal Aracı Kurumları

ü  Finansal Piyasalar: Para Piyasası Sermaye Piyasası ve Türev Piyasalar

ü  Finansal Araçlar (Menkul Kıymetler)

ü  Paranın Zaman değeri; Bugünkü ve gelecekteki değer Kavramları ve Faiz Hesapları

ü  Finansman Kaynakları ve Finansman Yönetim

ü  Muhasebe Sistemi, Muhasebe Sistemin Çıktısı Mali Tablolar

ü  Mali Tabloların Okunması ve Yorumlanması

ü  Varlık ve yatırım Kavramları, Nakit ve diğer varlıkların Yönetimi

ü  Yatırım Karaları ve yatırım Kararlarında Kullanılan Yönetimler

ü  Finansal Planlama

 

ü  Bütçeler ve Başa baş Analizi

 

Başvur

Okunma Sayısı: 113
Yazdır