Eğitimler


13

 

·        Dijital araç ve hizmetlerle beraber dünya köklü bir değişim yaşıyor. Müşterisinden şirketine iş yapış şekilleri, reklam, pazarlama ve iletişim modelleri değişiyor. Artık çok farklı araçlarla bilgileniyor ve etkileniyoruz.

·        Dijital mecralar iletişim ve pazarlamanın ana ekseni haline geldi. Ancak kurumların önemli bir bölümü kendi süreçlerini bu dönüşüme entegre edebilmiş değil.

 

·        Yeni Tüketicinin KodlarıKimdir ne bekler ne ister, neyden hoşlanmaz, neye ilgi duyar, hangi mecraları kullanır, nereden ulaşılır?

 

·        Yeni Nesil Şirket: Dijital çağın 24 saat yaşayan ve hizmet bekleyen dünyasında kurumlar ne yapıyor? Yaptığı ve yapmadıklarının bedelleri.

 

·        Yeni Nesil İletişim: Reklam ve pazarlamada geleneksel mecraların azalan etkisi ve yaygınlığına karşın yeni medyada yer almak, aradan sıyrılmak ve fark edilmek her geçen gün zorlaşıyor. Bu konudaki başarı ve başarısızlık örnekleri.

 

·        Yeni Nesil Çalışan: Kurumlarda beliren ve önemini arttıran dijital destekli yeni yapılanmalar.

Okunma Sayısı: 116
Yazdır